Saturday, September 3, 2011

raya di kampung :)

aku balek raya hari tu
HAHA
semua org balek kg jugak kann?
bengong
sampai2 jea
aku terus melantak


lauk biasa lahh
ayam masak merah, rendang, lauk kurma
habes penuh pinggan aku
nampak tak?
rendang ada 3 jenis
daging,, itik,, ngan landak
layan tiga2
lepas tu layan kepala cousin2 aku
then call kak qis 
40min jugak lahh cakap dengan dia
gosip2, merepek semua kan
lepastu dalam pukul 3 lebih
ada lah org call aku
suro teman
dia tak boleh tido
lapar
kesiann :(
HAHA
gatal kau
bodoh :D
last2 aku tido kol 5
sebab bunyi phone dah mulai memecah suasana
ada yang nak bangun tahajjud 
then kol 6.20 amir kejut aku
mcm sial =..='
aku rasa baru 5min aku tido
then smayang subuh berjemaah
aku kena jadi imam
sebab perangai aku yang paling setann sekali
then exercise pagi semua
pastu duduk ngan amir kat luar
cerita2 semua
then aunty milah datang pulak
cerita hantu pagi2 buta
bapak dia memang tade kerja
aku dah terkebil kebil dah
then
masuk rumah
org semua dah beratur nak mandi
bapak dia =..='
aku amek toiletries aku 
mandi dekat luar
bapak dia
mcm ais sial 
brr
then siap2
pakai baju melayu hensem2 
mama dtg ckp,,
dah besar dah anak mama nie :)
tak lama lagi dah boleh kahwin dah
lepas tu dah tak duduk dengan mama apa semua 
dia meroyan
mula dah aku nak menangis pagi2
sedih je
HAHA


masa nie baru lepas siap kot
tengah mcg siapa entah?
ecececeh kau
HAHA
yang belakang tu aina
sekarang dekat UIA
amek course medic woo~
then 


tiba lahh masa bermaaf maafan 
nie aunty along
old timer dalam family
aku kena panggil kot salam dengan dia
''faris,, sini salam aunty.''
woo~
cuak seribu aku
salam mintak maaf semua
air mata bercucuran
aku rasa aku sorang jea dalam banyak2 anak saudara dia yang dia cium
biasa lahh
anak emas kan?
HAHA
then 
pegy kat nenek
baru duduk depan dia
dah bercucuran air mata dia mengalir
adoii~
aku nie dah lah lembut hati
layan sekali nanges dengan nenek
brr
pastu nenek peluk cium aku semua
macam biasa lah kan?
then,,
salam mak ayah aku pulak 


haa
ini dah macam mak ayah betul aku dah
apa2 semua dyorang
aku susah2 jea dyorang lah yang paling banyak sekali tolong
time gaduh ngn mama semua
4 bulan duduk rumah dyorang tahun nie =..='
bapak lama kann?
aku nie tak tahu malu betul tau
haihh
then amek2 gambar lahh kan


nie cousin2 aku :)
yang laki tu nama dia amir
aku sayang dia sangat 
dari kecik lagi aku dah duduk dengan dia
dia kalau apa2 mesti aku
kalau nak keluar pegy kedai ke apa,,
mesti aku jugak yang dia ajak
cousin2 lain nak ikot dia tak bagi
aku pon tak tahu kenapa
dia selalu suro aku sembahyang semua
sebab tu kalau dia ada pernah pulak aku tinggal sembahyang?
hee :D
then yang pakai tudung pink tu,,
kak wanie nama dia
ini pon sama
banyak tolong aku
simpan rahsia aku semua
dia anak ayah ngn mak
aku rapat dengan dyorang satu family
so tak payah nak cerita2 lagi lahh kan?
yang laen tu biasa2 sajaa


nak cakap pasal aunty angah pulak :)
nie pon old timer jugak
aku tak boleh nak melawan cakap dia =..='
yang pakai tudung coklat tuh
pak mat suami dia kat belakang dia
nie lah parent abg amir
dia yang jaga aku masa kecik2 dulu
yelaa
aku kan tade ayah =..='
mama keje
so dyorg lah yang jaga
senang cerita yang nie lahh


haaa
family nie,,
apa2 jea mesti faris 
yang kiri depan,,
amir, afiq, ngn arif
ini abang2 gangster ku 
dyorg slalu sound aku jangan buat kerja merepek
aku selalu jugak lahh kena ugut nak kena belasah 
HAHA
apa pon,, 
aku sayang dyorg sangat :)

haa
itu jea lah kot pagi raya
pegy kubur semua
macam biasa :)
tahun nie duet raya jangan tanya aku
ciput jea
aku nie muka matured sangat ek? =..='
HAHA
okay lah 
itu jea kot
tade apa2 yang luar biasa lagi :)
sehingga berjumpa lagi
bybyeeeeeeeeeee :D




No comments:

Post a Comment