Saturday, August 27, 2011

doa untuk mereka yang disayangi :)

bismillahirrahmanirrahim

ya allah,,
kau lindungi lah semua orang yang aku sayang daripada ditimpa bencana
kau pelihara lah mereka dengan kasih sayang
beri kan lah mereka rahmat
kau jauhi lah mereka daripada azab neraka
kau perkenan kan lah doa2 mereka
kau terima lah amal mereka
kau ampuni la dosa dosa mereka 
sesungguhnya kadang2 mereka terlupa
dan melakukan kesilapan
sentiasa berikan mereka peluang untuk mereka melakukan perubahan
ke arah yang lebih baek
sesungguhnya aku sayang mereka ya allah
kau masuk kan lah mereka ke tempat yang orang2 yang beriman
sesungguhnya mereka berhak mendapatkannya
amiin ya rabbal alamin~

to those orang yang aku sayang,,
orang yang still aku sayang,,
orang yang pernah aku sayang,,
doa nie untuk korang
tau tau
tak apa lah kalau korang tak tahu yang aku sayang korang
itu lebih baik kot?
kan?
jaga diri korang elok2 
tau

lastly,,
aku sayang korang sangat sangat :')


No comments:

Post a Comment