Sunday, July 24, 2011

rasa hati saya :)

first of all

AKU DAH TAK NAK SEKOLAH :)
SUMPAH !!
especially dekat mrsm mzms tu lahh kan
kalau dapat masuk skolah harian...
haa
itu boleh dipertimbangkan :)

secondly,,

NAK MOTOR SEBIJIK PLEASE??
nak yang macam nih


murah jea lahh
betul..
RM6000++ kot?
downpayment RM1000
pastu bayar bulan2 RM175 jea
okay lahh tu kan?

okay thirdly,,

NAK LESEN KERETA LAHH :)


tape lahh tade kereta pon
janji ada lesen tu dulu
nanti boleh pinjam kereta sape2 kan?
especially kereta mama tuhh
haaaa :D

yang keempat,,

NAK AWEK SATU !


boring nih
betul tak tipu
nak awek skolah harian of course :)
aww~
nak jugak ! nak jugak !
sepanjang ''percutian'' aku nih,,
seminggu lebih nak dekat 2 minggu lahh jugak kann
aku observe jea cuzen aku,, kawan2 aku sume,
okay best :)
betul 
percaya lahh ~

yang kelima :)

nie benda biasa kot,,
AKU NAK DUIT BANYAK2 


haaa
ada duit,, ada lah yang lain2 tu kann?
eeeeeh !!
please lahh sape2 yang rasa duit dia terlebey tak tahu nak simpan kat mana tu,,
meh sini bagi aku pegang kan :)
aku terer bab2 simpan duit nie
comfirm ''selamat'' punya duit korg :)


setakat nie,, 
benda2 nie jea yang aku nak :)
tak tahu dah nak bgtau sape..
HAHA
semoga aku mendapat apa yang aku nak nie 
amiiin~~



No comments:

Post a Comment